SVETOVANJE
KAJ UČENJE IN IZOBRAŽEVANJE PRINAŠA ZAPOSLENIM?
Veliko dobrega! Berite dalje …
Se vam ne ljubi brati? – Lahko tudi POSLUŠATE:
- ODDAJO NA RADIU ROBIN (junij 2018) – 1. del
- ODDAJO NA RADIU ROBIN (junij 2018) – 2. del
- OGLAS (Radio Robin)
- ODDAJO (Morda vam pride prav, Radio Robin)
Bi raje pogledali VIDEO o projektu? Poglejte si naš FILMČEK O SVETOVANJU.
Še vedno lahko prisluhnete tudi našemu novoletnemu voščilu, ki smo ga predvajali na Radiu Robin:
Projekt SVETOVANJE ZAPOSLENIM NA GORIŠKEM 2016 – 2022
Od pričetka projekta do julija 2018 nas je na LUNG-u, Posoškem razvojnem centru, Ljudski univerzi Ajdovščina in Šolskem centru Nova Gorica obiskalo že ogromno svetovancev.
Lahko povemo, da so to poglobljena svetovanja, z vsakim svetovancem se srečamo najmanj trikrat. Spremljamo ga na izbrani izobraževalni poti, ga spodbujamo, dajemo nasvete in odpravljamo ovire. Na podlagi motivacijskih delavnic in pogovorov se vključujejo v različne oblike izobraževanja; pridobitve izobrazbe, jezikovne in druge tečaje (mehke vsebine), usposabljanja, pridobivanje NPK (nacionalnih poklicnih kvalifikacij) in drugo.
Svetovanci so v večini napoteni preko različnih podjetij, nekateri pa nas obiščejo sami.
DO SEDAJ SO BILI SVETOVANCI NAPOTENI IZ NASLEDNJIH PODJETIJ: Zdravstveni dom Nova Gorica, Bolnica Šempeter, SPAR, Qlandia Nova Gorica, Salonit Anhovo, Šampionka Renče, Mlinotest, Fructal, Fama Vipava, Območna obrtno-podjetniška zbornica Nova Gorica in Ajdovščina, različni obrtniki…
Ker želimo, da za možnost svetovanja izve čimveč zaposlenih, skrbimo za promocijo:
- ČLANEK V PRIMORSKIH NOVICAH
- ODDAJA NA GO TV
- PREDSTAVITEV PROJEKTA NA RADIU ROBIN
Kontaktni osebi – svetovalki na LUNG-u:
Ksenija Petek, tel.: 05 335 3119, gsm: 041 607 170, ksenija.petek@lung.si
Barbara Fajdiga Perše, tel: 05 335 3115, barbara.fajdiga.perse@lung.si
INFORMIRANJE IN SVETOVANJE V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH – ISIO
Informativno-svetovalna dejavnost v izobraževanju odraslih je podporna dejavnost, ki odraslim zagotavlja nasvete in pomoč pri odločanju glede IZOBRAŽEVANJA, načrtovanju in organizaciji UČENJA ter pri načrtovanju vseh nadaljnjih poti RAZVOJA KARIERE.
Svetovalka posameznika ali skupino informira o možnostih:
- nadaljnjega izobraževanja ali usposabljanja za poklic
- strokovnega izpopolnjevanja
- izobraževanja za osebno rast
- pridobitve različnih kvalifikacij
- o vpisnih pogojih v različne programe
- o možnosti prehajanja med programi
- o trajanju izobraževanja
- o prostih delovnih mestih in še mnogo drugega
Svetovalka svetuje:
- pri odkrivanju poklicnih in osebnih interesov v zvezi z izobraževanjem ali usposabljanjem
- pri odločanju za izbiro primernega izobraževanja oz. usposabljanja
- glede različnih oblik pomoči in podpore pri izobraževanju
- glede možnosti zaposlovanja in še mnogo drugega
V svetovalnem procesu se uporabljajo različni svetovalni pripomočki in orodja, ki so v pomoč tako svetovalki kot udeležencu svetovanja.
Po potrebi svetovalka skupaj s svetovancem izdela osebni izobraževalni načrt, v katerem se opredeli svetovančeva formalna izobrazba, neformalna znanja ter izkušnje. Na podlagi osebnega izobraževalnega načrta se svetovalka skupaj s svetovancem odločit, ali izpeljeta postopek ugotavljanja in vrednotenja neformalno pridobljenih znanj.
Prednostne ciljne skupine informativno–svetovalne dejavnosti so brezposelne osebe (starejši in mlajši brezposelni, invalidi, dolgotrajno brezposelni, migranti, mlajši odrasli, ki so zgodaj opustili šolanje).
Svetovanje lahko poteka:
OSEBNO
na LUNG-u, Cankarjeva 8, 5000 Nova Gorica (Barbara Fajdiga Perše, 05 335 3115; od ponedeljka do petka med 7:30 in 15:30, ob torkih do 17:00, ob sredah do 16:30)
na Posoškem razvojnem centru, Trg tigrovcev 1, 5220 Tolmin (Nataša Klobučar Štrancar,05 38 41 516 )
na LU Ajdovščina, Stritarjeva ul. 1a, 5270 Ajdovščina (Anja Jamšek Furlan, 05 3664 750)
PO TELEFONU
na LUNG-u: 05 335 31 15 ali 031 681 164
na Posoškem razvojnem centru: 05 384 15 16
na LU Ajdovščina: 05 366 47 50 ali 041 437 785
PO ELEKTRONSKI POŠTI
na LUNG-u: barbara.fajdiga.perse@lung.si
na Posoškem razvojnem centru: natasa.ks@prc.si
na LU Ajdovščina: anja.jamsek.furlan@lu-ajdovscina.si
Skrbimo tudi za kakovost svetovalnega dela, zato smo se vključili v 2-letni cikel samoevalvacije (2017 – 2018), v okviru katere si bomo izbrali eno področje, ki ga bomo presojali po modelu kakovosti ISIO.
Dejavnost informiranja in svetovanja v izobraževanju odraslih 2017 je sofinancirana s strani Ministrstva za izobraževanja znanost in šport.
KORISTNE POVEZAVE
Video SVETOVANJE ZA ZNANJE je pripravil Andragoški center Slovenije v sodelovanju s svetovalnimi središči Murska Sobota, Novo mesto in Velenje. V njem je predstavljena svetovalna dejavnost v izobraževanju odraslih in področje vrednotenja in priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja odraslih.
PRESOJANJE IN RAZVIJANJE KAKOVOSTI SVETOVALNIH SREDIŠČ
Ker je eden od ciljev dejavnosti svetovalnih središč odraslim zagotavljati kakovostne svetovalne storitve za izobraževanje in učenje, smo v letih 2007-2008 Andragoški center Slovenije in svetovalna središča razvili celovit model presojanja in razvijanja kakovosti v mreži vseh štirinajstih slovenskih svetovalnih središč za izobraževanje odraslih.
Uvajanje modela je del projekta Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izobraževanju odraslih od 2009 do 2011. Projekt financirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo RS za šolstvo in šport. Projekt se izvaja v okviru »Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013«, razvojne prioritete »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« in prednostne usmeritve »Izboljševanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«.
V letu 2009 ob uvajanju modela za presojanje in razvijanje kakovosti v praktično delovanje svetovalnih središč posvečamo posebno pozornost usposabljanju sodelavcev svetovalnih središč za samoevalvacijo kakovosti svetovalnih središč. Ob tem smo opredelili skupnih sedem vrednot , skupno poslanstvo in vizijo . Vsako svetovalno središče je opredelilo tudi listino kakovosti in izjavo o kakovosti.
Še zlasti nas zanimajo zadovoljstvo odraslih s storitvami svetovalnih središč, vpliv na večjo vključenost odraslih v izobraževanje in učenje ter vpliv na večjo učinkovitost in uspešnost odraslih pri izobraževanju in učenju idr.